loading...
* * * انديشه * * *
انديشه بازدید : 212 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

جدیدترین سناریوی صهیونیست‌ها در القای ایران‌هراسی و خطرناک بودن نقش ایران در سطح جهان را رسانه‌های غربی به‌تازگی و با کلید زدن یک سناریوی مضحک باعنوان حمله ایران به المپیک لندن کلید زدند که برنامه‌ای از پیش‌طراحی شده است. البته طی سه ماه گذشته، یکی از چهره‌های نزدیک به صهیونیست‌ها نیز هشدار داده بود که ایران ممکن است قصد داشته باشد علیه المپیک عملیات‌های تروریستی صورت دهد! که همان موقع با واکنش شدید تحلیل‌گران نیز روبه‌رو شد.
   ظاهراً یکی از مکان‌هایی که قرار است در این روزها صهیونیست‌ها حضور خود را به نمایش بگذارند، بازی‌های المپیک لندن است که بهانه‌ای برای حضور گسترده عناصر موساد و شین‌بت در لندن شده است.
   صدای آلمان ازجمله رسانه‌هایی است که علاوه بر رویکرد مغرضانه نسبت به جمهوری اسلامی، ازجمله تریبون‌های صهیونیسم به‌شمار می‌رود. این سایت درخصوص احساس ناامنی پیش روی ورزشکاران صهیونیستی در المپیک لندن، به نقل از روزنامه «سندی تایمز» چنین می‌نویسد:40 سال پس از المپیک مونیخ که طی آن 11 ورزشکار اسرائیلی کشته شدند، اسرائیل با نگرانی به المپیک لندن می‌نگرد. اسرائیل به‌خاطر ترس از حمله تروریستی ایران، بر اقدامات امنیتی خود افزوده است.»

انديشه بازدید : 203 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

خودکشی، یکی از راه‌هایی است که برخی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای نجات از فلاکت و بدبختی، به آن می‌اندیشند. اوضاع به‌شدت نابسامان اقتصادی که از سال گذشته نشانه‌های جدی‌اش آشکار شد و باعث اعتراضات شدید خیابانی چند هفته‌ای ساکنان سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه در تل‌آویو گردید، به‌شکل حادتر ادامه دارد. 

انديشه بازدید : 217 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

دشمنان ملت رشید و مقاوم ایران وقتی که خسته از شکست انواع ترفندها، متوجه شدند نمی‌توانند این ملت فرهیخته و حق‌طلب را به عقب‌نشینی از مواضع هسته‌ای وادار کنند، به پلیدترین و شیطانی‌ترین عمل یعنی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران روی آوردند و به قیمت آشکار شدن نهایت عجز و فرومایگی‌شان، دستشان را به خون مردان بزرگی آلوده کردند که بزرگی‌شان به برخورداریشان از علم پیشرو دوران نبود، که به انتخابشان بود. کشورهای بزرگ دنیا آرزویشان این بود که پذیرای این دانشمندان شریف و خدوم باشند و حاضر بودند همه خواسته‌های آن‌ها را برآورده سازند؛ اما عشق به اسلام و ایران، آن‌ها را آنچنان پایبند به این آب و خاک کرده بود که حاضر شدند بابت آن، خون پاکشان را بدهند.

انديشه بازدید : 189 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

حمید داودآبادی، در کتاب جدید خود باعنوان «سید عزیز»، که به گفت‌وگوهای او با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، و شرح زندگی و ناگفته‌های او پرداخته، وقتی از او درباره‌ اینکه «آیا در دوران مبارزاتش بازداشت شده یا نه» سؤال کرد، با این پاسخ جالب وی روبه‌رو شد: «در هیچ‌جایی بازداشت نشده‌ام، جز یک‌جا که اگر بگویم شگفت‌زده می‌شوید؛ ایران! آن ‌هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی!  ماجرا از این قرار بود که در سال ۱۳۶۱ تصمیم گرفتم به قم بروم. بدون خانواده و به‌تنهایی راه افتادم. در هواپیما چندنفر لبنانی بودیم. وارد فرودگاه مهرآباد که شدم، مسئول امنیتی فرودگاه که برای بازرسی ما ایستاده بود، گردن‌بند طلا به گردنش بود و ریشش را هم تراشیده بود. کسانی که بی‌حجاب بودند یا ریش‌شان را تراشیده بودند، به‌سادگی رد شدند؛ اما من را که با لباس روحانی بودم و چندنفر دیگر که ریش داشتند، در کناری نگه‌داشتند و اجازه‌ رفتن ندادند! به‌همین ترتیب تا نیمه‌شب در فرودگاه معطل شدیم. نیمه‌شب، ماشینی آمد و ما را به بازداشتگاهی برد که زیر نظر «اطلاعات نخست‌وزیری ایران» (نخست‌وزیری میرحسین موسوی) بود و شخصی آمد و چندساعت از من بازجویی کرد: بعد از گذشت دو روز از بازداشتم، پس از عذرخواهی بازجو، آزاد شدم! آن دو روز خیلی به من سخت گذشت. گاهی به این فکر می‌کنم که در تمام عمرم در زندان یا بازداشت نبوده‌ام؛ اما در جمهوری اسلامی بازداشت شده‌ام.»
   در اوایل دهه‌ ۶۰ و هنگام نخست‌وزیری «میرحسین موسوی»، وزارت اطلاعات هنوز تأسیس نشده بود و امور امنیتی و اطلاعاتی کشور، در واحدی با عنوان «اطلاعات نخست‌وزیری» با مسئولیت «خسرو قنبری تهرانی» و «سعید حجاریان» انجام می‌شد. ظاهراً این افراد که از فعالیت‌های سپاه پاسداران ناراحت بودند، برای پی‌بردن به اطلاعات و فعالیت‌های نیروهای مرتبط با سپاه، دست به این اقدام زده‌اند.

انديشه بازدید : 165 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

خبرها از آبروریزی امسال سینمای ایران در جشنواره کن در نمایش فیلم سینمایی «یک خانواده محترم» حکایت دارد. این فیلم که- تولید مشترک ایران و فرانسه و تنها نماینده‌ سینمای ایران در بخش جنبی دو هفته کارگردانان شصت‌وپنجمین دوره جشنواره کن بود، به‌قدری در ترسیم عرصه دفاع مقدس و خانواده شهدا – همان‌ها که به فرموده امام شهدا چشم و چراغ این ملتند- مغرضانه عمل کرده بود که سینماگران نشان‌دار حامی فرقه سبز هم بعد از دیدن این فیلم در جشنواره کن، مات‌ومبهوت مانده بودند.

انديشه بازدید : 184 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

همزمان با كم‌شدن بینندگان شبكه «الجزیره» و تبدیل آن به ابزار دستگاه دیپلماسی قطر و رژیم صهیونیستی، شبكه تلویزیونی «المیادین» كه رویكردی حرفه‌ای و مثبت به موضوع محور مقاومت در منطقه، بیداری اسلامی و قیام ملت‌های مسلمان دارد، طی روزهای آینده، بی‌سروصدا، پخش برنامه‌های خود را از لبنان آغاز می‌كند.
    «غسان بن جدو» خبرنگار لبنانی تونسی‌تبار شبكه الجزیره كه به علت تبدیل شدن شبكه خبری الجزیره به ابزار دست قدرت‌های بزرگ دنیا از این شبكه استفعا داد، هم‌اكنون ریاست شورای اداری این شبكه را برعهده دارد. شبكه «المیادین» درصدد استفاده نكردن از واژه «اسرائیل» است و بر عدم حضور مهمانان رژیم صهیونیستی در این شبكه تأكید دارد؛ چراكه عادی‌سازی فرهنگی و اطلاع‌رسانی با این رژیم را كه بسیاری از شبكه‌های عربی به‌دنبال آن هستند، رد می‌كند.
  شبكه المیادین، شعار «واقعیت آن‌گونه كه هست» را شعار اصلی خود انتخاب كرده و تأكید می‌كند كه نام این شبكه نیز از میدان التحریر و سایر میدان‌های عربی كه خاستگاه بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی‌ا‌ند، گرفته شده است. مركز اصلی این شبكه در بیروت خواهد بود و البته دفترهایی را در پایتخت‌های كشورهای دیگر ازجمله آمریكا، ایران، فرانسه، چین، مصر، تونس، روسیه، تركیه و سوریه خواهد داشت.

انديشه بازدید : 165 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

رسانه‌های بین‌المللی به‌صورت گسترده سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را بازتاب دادند که به برخی از این بازتاب‌ها به اختصار و تیتروار اشاره می‌شود.
   * بی‌بی‌سی: «آیت‌الله خامنه‌ای: غربی‌ها در مورد برنامه اتمی ایران دروغ می‌گویند.»
   * خبرگزاری رویترز: «مسئله هسته‌ای ایران در رأس تحولات جهان قرار گرفته و آنان مغرضانه از عبارت سلاح هسته‌ای استفاده می‌کنند تا توجه‌ها را از مشکلات داخلی آمریکا و اروپا منحرف کنند.»
   * ترندنیوز: «آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی خود که از تلویزیون ایران پخش می‌شد، گفت که تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل و تحریم‌های یکجانبه اتحادیه اروپا بر ایران تأثیر نمی‌گذارد.»
   * خبرگزاری آلمان: «رهبر ایران تأکید کرد که قدرت‌های جهانی از ایران هسته‌ای هراس دارند؛ اما آن‌ها باید از ایران اسلامی هراس داشته باشند که نه‌تنها در سی و سه سال گذشته بدون پشتیبانی آمریکا دوام آورده؛ بلکه در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده است.»
   * آسوشیتدپرس: «رهبر عالی ایران می‌گوید که تحریم‌های غرب منجر به توقف پیشرفت‌های ایران نشده، بلکه نفرت از غرب را در قلوب مردم ایران عمیق‌تر می‌سازد.»
   * بلومبرگ: «رهبر ایران گفت: ایران می‌تواند بدون وابستگی پیشرفت کند. ایران اثبات کرده است یک ملت، بدون وابستگی به آمریکا یا قدرت‌های دیگر و حتی با دشمنی با آمریکا می‌تواند به پیشرفت‌های اصیل دست پیدا کند.»
   * بیزینس اسپکتیتر: «رهبر ایران در سخنرانی امروز ادعای غرب در مورد نظامی بودن برنامه هسته‌ای ایران را رد کرد و آن را دروغ خواند.»
   * شینهوا: «رهبر ایران: تحریم‌ها هیچ تأثیری بر ایران نداشته است بلکه سبب نفرت بیشتر مردم ایران از غرب شده است. آیت‌الله علی خامنه‌ای تحریم‌های غرب علیه ایران را بی‌تأثیر دانست.»
   * الجزیره: «آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران: سران رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌دانند که امروز بیش از هر زمان دیگری آسیب‌پذیر هستند و هر قدم کج و یا حرکت ناشایست آن‌ها، همانند صاعقه بر سر خودشان فرود خواهد آمد.»

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1,240
  • بازدید کلی : 22,084